dissabte, 7 de juny del 2014

Manuel Muñoz: "d'alguna manera Lluís Subirana va ser uns dels responsables que m’impliqués tant, com estic actualment, amb la colla Sabadell i amb Sabadell Sardanista"

 
 
Manuel Muñoz, segon capdancer i cronista de la colla Sabadell
 
 
Tot i que fa temps coneixia de la greu malaltia que patia en Lluís Subirana, quan vaig rebre el e-mail del Jaume Nonell anunciant la trista notícia de la seva mort , em vaig quedar uns minuts sense saber reaccionar, el primer que vaig pensar, va ser  suspendre el taller de sardanes que havia de fer la Colla l'endemà a l'ermita de Togores , així ho vaig comunicar a l'Angel Muñoz , ell em va fer veure que en Lluís no hagués acceptat  mai suspendre un acte sardanístic per aquest motiu, ni tan sols per la seva mort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada